Regulamin

Regulamin szybkich randek i wydarzeń organizowanych przez serwis www.uAmora.pl

1. Usługi i wydarzenia w ramach serwisu uAmora.pl (zwanego dalej serwisem) organizowane są przez  firmę Maja Sołtyszewska z siedzibą w Warszawie przy ul. Ryżowa 41D m.19, 02-495 Warszawa (NIP 7251637738, Regon 523659872) , zwaną dalej “organizator”.

2. Serwis uAmora.pl jest dedykowany osobom, które chcą wziać udział w wydarzeniu rozrywkowym, o charakterze spotkania towarzyskiego i matrymonialnego jak szybkie randki i inne wydarzenia, nie są w związku i spełniają kryteria udziału określone w opisie wydarzenia, zwanymi dalej “uczestnikiem”.

3. Zgłoszenie chęci udziału w wydarzeniu odbywa się poprzez wybór jednego z wydarzeń udostępnionych w ramach serwisu na stronie www.uAmora.pl, które jest odpowiednie do wieku i preferencji zgłaszającego.

4. Warunkiem zapisania się na wydarzenie jest określenie płci, imienia, nazwiska, aktualnego numeru telefonu, podanie adresu e-mail, na który przesłane zostanie potwierdzenie zapisu na wydarzenie oraz nazwy miejscowości zamieszkania.

5. Organizator potrzebuje wyżej wymienionych danych do organizacji prawidłowego przebiegu spotkania i komunikacji z uczestnikiem. Dane te są poufne i nie są rozpowszechniane.

6. Przed przystąpieniem do udziału w wydarzeniu wymagane jest uiszczenie jednorazowej opłaty w kwocie zależnej od wybranego spotkania. Płatność następuje przekierowanie do platformy Przelewy24.pl , gdzie można dokonać przelewu.

7. W ramach oferty spotkań mogą mieć zastosowanie rabaty i promocje, zgodnie z aktualną propozycją organizatora.

8. W dniu poprzedzającym wydarzenie, po otrzymaniu od organizatora zapytania w sprawie obecności, należy potwierdzić swój udział jak najszybciej.

9. Podanie adresu e-mail i numeru telefonu komórkowego jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na kontakt drogą mailową lub poprzez kontakt sms przez organizatora z uczestnikiem w celu przekazywania informacji dotyczących wydarzenia, na które zgłosił się uczestnik. Dodatkowo uczestnik może wyrazić zgodę na przekazywanie informacji handlowej o innych wydarzeniach, promocjach i rabatach organizatora drogą mailową lub poprzez kontakt sms.

10. Wydarzenia i spotkania o charakterze szybkich randek odbywają się stacjonarnie w lokalach komercyjnych (restauracja, pub, kawiarnia), a ich data, godzina rozpoczęcia i adres miejsca wskazane są każdorazowo w opisie wydarzenia.

11. Przed rozpoczęciem wydarzenia uczestnicy otrzymują formularze, na których wpisują swoje imię i numer nadany przed rozpoczęciem spotkania, a w trakcie spotkania zaznaczają chęć dalszego kontaktu z wybranymi osobami oraz wskazują jakie dane (obowiązkowo imię, do wyboru adres e-mail lub numer telefonu komórkowego) chcą udostępnić tym osobom. Wskazane w formularzu dane kontaktowe zostaną przekazane przez organizatora tylko tym osobom, które wzajemnie wyraziły na to zgodę.

12. Osobom, które wzajemnie wyraziły zgodę na wymianę danych przekazywane są tylko dane wskazane w pkt. 10. Osobom, które nie wyraziły wzajemnie na to zgody nie są udostępniane dane innego uczestnika.

13. W trakcie wydarzenia i bezpośrednio po nim uczestnicy nie powinni udostępniać ani nakłaniać innych uczestników do udostępniana swoich danych kontaktowych. Podczas spotkania posługujemy się tylko imieniem i numerem nadanym przed rozpoczęciem spotkania.

14. Niedozwolone jest wnoszenie i spożywania napojów zakupionych poza lokalem, w którym odbywa się wydarzenie. W miejscu wydarzenia, przed spotkaniem lub w czasie przerwy, którą może ogłosić organizator, jest możliwy zakup napojów i przekąsek zgodnie z aktualną ofertą lokalu.

15. Uczestników obowiązuje zakaz robienia zdjęć czy utrwalania na innym trwałym nośniku przebiegu wydarzenia, jak również rozmów z uczestnikami.

16. Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, nie występuje możliwość odstąpienia od umowy zawartej w drodze zgłoszenia swojego udziału w wydarzeniu ze ściśle określonym terminem realizacji. W związku z powyższym w przypadku rezygnacji z udziału w wydarzeniu, wniesiona opłata nie podlega zwrotowi, chyba, że uczestnik i organizator porozumieją się inaczej.

17. W przypadku rezygnacji z udziału w wydarzeniu, należy niezwłocznie powiadomić o tym organizatora, jednak nie później niż 24h przed wyznaczonym terminem spotkania. W innym wypadku organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia możliwości udziału w przyszłych spotkaniach.

18. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania wyznaczonego spotkania, zmiany terminu lub miejsca spotkania, po wcześniejszym poinformowaniu o tym uczestników. W takiej sytuacji wniesione opłaty podlegają zwrotowi lub za zgodą uczestnika mogą zostać wykorzystane na wydarzenie organizowane w innym terminie.

19. Organizator nie odpowiada za sytuację, gdy ostatecznie na wydarzenie dotrze mniejsza ilość osób, niż wynikająca z informacji podanej w opisie wydarzenia.

20. Osoby, które nie zastosują się do wyżej wymienionych zasad regulaminu mogą zostać niedopuszczone do udziału w wydarzeniu lub wyproszone z niej bez zwrotu wniesionej opłaty. Osobom tym organizator ma prawo odmówić udziału w kolejnych wydarzeniach organizatora.

21. Ze względu na specyfikę organizowanych wydarzeń, organizator zastrzega sobie prawo odmowy udziału w wydarzeniu zgłaszającej się osobie, jeżeli mogłoby to niekorzystnie wpłynąć na pozostałych uczestników.

22. Reklamacje przyjmowane są pod adresem email reklamacje@uamora.pl i rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania przez organizatora.

23. Warunkiem uczestnictwa w wydarzeniu jest potwierdzenie zapoznania się z zasadami niniejszego regulaminu.